بخارشوی دلونگی مدل SC100
نوشته شده توسط : sinbod

بخارشوی دلونگی مدل SC100 که دارای ویژگی های زیر است : 

توان مصرفی : 1400 وات 

گنجایش مخزن آب : 1.5 لیتر 

حداکثر بخار : 4 بار 

گارانتی : دوساله آسیا کیش 

بخارشوی دلونگی مدل SC100 دارای توان مصرفی 1400 وات و ظرفیت مخزن 1.5 لیتر می باشد که امکان بخاردهی طولانی مدت را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول با طراحی بسیار زیبا، رنگ بندی و کیفیت بی نظیری که دارد هر خانم خوش سلیقه ای را که به رفاه خود، تمیزی و نظافت منزل اهمیت می دهد را جذب می کند. این محصول دارای سری های مختلفی می باشد که برای نظافت سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. سری مخصوص شکاف و درز برای تمیز کردن شکاف میان کاشی ها، پره های مابین رادیاتورها، کرکره ها، گلدان ها و دوچرخه و حتی نظافت اسباب بازی بچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. از سری سطوح سخت و فرش به همراه پارچه حوله ای می توان برای تمیز کردن قالی، فرش، مبل، کاغذ دیواری و فضای داخلی اتومبیل استفاده نمود. سری مخصوص درز و شکاف و برس های گرد مناسب برای تمیز کردن حمام و استخر می باشد. تی آب جمع کن برای تمیز کردن آینه، شیشه های پنجره، شیشه های اتومبیل استفاده می شود. برس سه گوش با پارچه حوله ای برای نظافت پرده ها و مبلمان قابل مصرف می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد بخارشوی دلونگی مدل SC100 امکان بخاردهی لباس های بلند یا لباس های مجلسی و کت و شلوار است که اتو کردن آنها به روش های معمول مشکل می باشد. شیوه ی کار با این بخارشوی بسیار آسان است فقط کافیست که بخارشوی را به برق متصل کنید و دکمه خاموش/روشن دستگاه را انتخاب کنید. زمانیکه چراغ نشانگر آماده بودن بخار، خاموش شد. نشان دهنده این است شما می توانید از بخارشوی استفاده نمایید. هر زمان که خواستید از بخار استفاده نمایید دکمه ی روی دسته ی جارو را فشار دهید. شما می توانید نسبت به سطحی که مدنظر شماست میزان بخار را تنظیم نمایید به عنوان مثال برای مبلمان از میزان بخاردهی کمتر و برای کاشی یا درزهایی با دسترسی سخت از میزان بخاردهی بیشتری استفاده نمایید. برای نظافت نقاطی که دسترسی به آنها مشکل می باشد مثل زیرکابینت ها، زیر مبل ها، پرده ها باید طول لوله ی بخارشوی افزایش یابد بدین منظور می توانید لوله ها را به هم متصل نمایید و بر روی لوله خرطومی متصل کنید تا دسته ی بخارشوی بلند شود و بتوانید برای بخش های مختلف از آن استفاده نمایید. 
نظافت و پاکیزگی را با بخارشوی دلونگی مدل SC100 به منزل خود هدیه دهید.  

 

شرکت دلونگی در طی سالها فعالیت خود توانسته محصولات با کیفیت و مدرن خود را به بیش از 75 کشور جهان از جمله ایران صادر نماید و در این کشورها به بازار خوبی برای فروش محصولات خود دست یابدو

دلونگی یک شرکت کوچک تولید کننده ی لوازم خانگی است که در شهر ترویزو ایتالیا قرار دارد. شرکت دلونگی در ابتدا فعالیت خود را در زمینه ی تولید عمده ی هواسازهای قابل حمل و گرم کننده ها آغاز نمود و بعدها در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت خود را ادامه داد.

برای خرید محصول کلیک کنید >>دلونگی

 

 

برای مشاهده ویدئو های فروشگاه سندباد کلیک کنید >>sinbad

 

 

همه چیز در مورد سند باد

 

 

سندباد جادوی خرید آنلاین

 

 

اطلاعات بیشتر در مورد برند دلونگی

 

 

فروشگاه اینترنتی سندباد 

 

لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد:

 

 

 





:: برچسب‌ها: بخارشوی , دلونگی , delongi , سندباد , sandbad , مدل sc100 ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: